3 moduri să spui NU unui client fără să pierzi relația

02.04.2025

"Dacă nu-i zic DA, pleacă!" – gândul ăsta ne-a bântuit pe mulți.
Dar uneori, un "NU" spus cu respect poate construi mai multă încredere decât un "DA" spus din frică.
Uite 3 moduri în care poți spune NU, fără să pierzi clientul - ba chiar câștigând respectul lui:

1. Spune clar de ce NU – dar oferă o alternativă 

"Nu pot aplica acea reducere, dar îți pot arăta un pachet care ți-ar aduce mai mult beneficiu la același buget."

2. Pune-l pe client în centrul deciziei

"Prefer să fiu sinceră și să nu-ți ofer ceva ce nu îți trebuie cu adevărat. Vreau să pleci mulțumit, nu doar convins."

3. Fii uman și respectuos

"Nu aș vrea să promit ceva ce nu pot respecta. Prefer să fiu deschisă cu tine de la început."